Slim adverteren
is beter dan
dom adverteren

Adverteren kan beter.
En met beter bedoelen we gericht. Zodat je alleen die mensen aanspreekt voor wie jouw product relevant is, zodat jij geen budget weggooit, en de advertenties alleen daar worden vertoond waar ze hun geld opleveren.

Hoe wij dat doen? Met data, op basis van databases om exact te zijn. Die van een van onze 1.000 datapartners, die van LinkedIn, die van Facebook, die van onszelf óf we maken er speciaal één voor jou. 

Het zal je verbazen wat voor leuke dingen je kan doen met een goed stel hersenen, een Google Datalayer en een paar tracking pixels 🙂 .

Benieuwd wat wij allemaal voor jouw beschikbaar hebben in de wereld van databases en datagedreven adverteren?

Miljoen vertoonde advertenties

Domeinen in portfolio

campagnes

advertentie technieken

EEN SELECTIE VAN ONZE
DATA GEDREVEN TECHNIEKEN

Demographics based targeting

CRO

Heat mapping

GPS Geofencing

Domain targeting advertising

User session recording

TAM Analysis

In-session personalized experiences

Skill based targeting

Interest based targeting

Impression based Retargeting

Demographic Traffic analysis

EEN SELECTIE VAN ONZE
DATA GEDREVEN TECHNIEKEN

Demographics based targeting

CRO

Heat mapping

GPS Geofencing

Domain targeting advertising

User session recording

TAM Analysis

In-session personalisation

Skill based targeting

Interest based targeting

Impression based Retargeting

Demographic Traffic analysis

Nieuwsgierig?

Benieuwd wat data voor jouw bedrijf kan betekenen?
Plan direct een call in met één van onze data specialisten.

EEN GREEP UIT ONZE KLANTEN