Conversie
attributie

Conversie attributie met Exactag technologie is een uniek platform om de belangrijkste KPI’s in de online media te meten: de waarde van elk online media kanaal. Ons doel is om onze klanten continu en dynamisch hun marketingbudgetten te laten optimaliseren ‘waardoor een aanzienlijke verbetering in hun media en communicatiemix gerealiseerd wordt’.

Om te bepalen welke campagnes of kanalen het meest hebben bijgedragen aan conversie naar deze doelen, komen er steeds meer mogelijkheden voor conversie-attributie. Exactag doet dit veelal met behulp van Dynamic Attribution. Hierbij wordt op basis van algoritmes volgens de ‘Game Theory’ modellen gemaakt om de attributie zo effectief mogelijk te maken.

Wat is er mogelijk met Exactag?

Dynamische Attributie

Verzamelt data van klanten, sitebezoekers, conversies, online advertentie activiteiten en meet de impact van TV reclame.

Maakt van elke conversie de “customer journey” inzichtelijk

Analyserend, waarde toekennen aan een online channel. Actifed anticiperen op veranderingen of op “what if” analyses

Beheer van commissie afspraken met verschillende uitgevers. Informatie per uitgever en hun positie en waarde in de conversie funnel

Uitgebreide analyse en rapportage

Natuurlijk gaat het niet alleen om de ‘afmakers’. De eerdere fasen in het aankoopproces zijn net zo belangrijk. Het inzicht geven in de bijdrage van alle kanalen wordt multichannel analytics genoemd. Zodoende wordt het duidelijk welke kanalen of campagnes er tezamen voor conversie hebben gezorgd.

Wat kan Exactag allemaal tracken?

Tracking pixels verzamelen informatie:

Conversie

Productdetail, paginabezoekers

ID, prijs en categorie van de producten in de winkelwagen

ID, prijs en categorie van gekochte producten

Contract informatie (vernieuwingen, nieuwe.., etc)

Prospects, nieuwe en bestaande klanten

Parameters

Samenvatting

Consumenten zijn beïnvloedbaar door meer dan 20 kanalen

Het meten van deze kanalen maakt marketing succesvoller dan ooit

Het begrijpen van de klant maakt optimalisatie mogelijk

Doeltreffend verbeteren van de prestaties door flexibele optimalisatie

De meeste aanbieders van analyse tools zijn beperkt of missen objectiviteit

Het verzamelen maakt het mogelijk om doelgroepen te bepalen

EXACTAG is de enige leverancier die de gehele waardeketen op een uitgebreide, flexibele, neutrale en transparante wijze inzichtelijk maakt.

Vraag een gratis strategie sessie aan

Onze experts bekijken graag samen met u de mogelijkheden.

Wilt u meer leads?

Vraag een gratis strategie sessie aan.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Hulp nodig?
Neem contact met ons op.

Strictly Digital

Gooimeer 4 – 15
1411 DC Naarden

Telefoonnummer

+31 (0) 20 2270 270

Partners